Over ons

Welk gevoel hebben klanten bij je organisatie? Wat voor indruk laten de medewerkers op hen achter? Hoe geef jij je klanten een geweldige beleving?

In 2004 begonnen wij Store Support. We ontwikkelden ons met vallen en opstaan tot marktleider in mystery shopping in Nederland. In oktober 2016 hebben we ons tevens gevestigd in België. Vaak krijgen wij de vraag, waarom zijn jullie in België gestart? De vraag kan natuurlijk ook omgekeerd worden gesteld: Waarom niet? Het land is prachtig, de steden zijn mooi, de mensen vriendelijk, het eten heerlijk en de pintjes bovenal fantastisch. Maar bovenal onze klanten. Wij werken al geruime tijd in de BeNeLux voor merken zoals: Tui, Jaguar Landrover, Media Markt, IKEA, Achmea, Volkswagen, KLM, Scotch & Soda en Transavia. En hoewel we ook al in België actief waren ontbrak het aan een fysieke locatie en los van ‘de stenen’ ontbrak het vooral aan een compleet Belgisch team die zowel onze Belgische klanten met vragen in België en Nederland kan helpen als onze Nederlandse klanten in België. Sinds 2016 is daar verandering in gekomen en ondersteunt Store Support ook Belgische organisaties bij het behalen van hun doelstellingen op het gebied van verkoopgerichtheid, servicegerichtheid, klantcontact en klanttevredenheid.