Feedbackloop

Feedbackloop

Benieuwd naar hoe uw klanten contact met uw organisatie ervaren? Store Support verzamelt doorlopend klantfeedback en adviseert over structurele verbetering.

Daan Noordeloos over Transavia Daan Noordeloos over Transavia
Store Support helpt ons bij het vergroten van het inzicht in de huidige passagiersbeleving en de ruimte voor verbetering. Daarbij zijn de inzichten die we krijgen…
Daan Noordeloos Manager Marketing & Customer Strategies Transavia Bekijk de hele case

Benieuwd naar hoe uw klanten contact met uw organisatie ervaren? Store Support onderzoekt het voor u. Na klantcontact via bijvoorbeeld e-mail of telefoon vragen wij uw klanten online om feedback.

Online feedback na klantcontact

Klanten die contact hebben gehad met uw organisatie ontvangen een e-mail met een uitnodiging om een korte online vragenlijst in te vullen. De resultaten van dit onderzoek komen een dag na het invullen beschikbaar in een online dashboard. Op deze manier hebt u eenvoudig inzicht in de klantervaring en kunt u het serviceniveau continu verbeteren.

Structurele verbetering in 7 fases

Het verzamelen van de klantfeedback waarmee u uw service kunt verbeteren is een cyclisch proces. Eerst stellen we de onderzoeksopzet vast en realiseren we een koppeling met uw CRM. Daarna begint de doorlopende ‘feedback-loop’ bestaande uit zeven fases.

  1. Verzamelen klantgegevens

  2. Uitwisseling klantgegevens

  3. Verzending uitnodigingen

  4. Monitoren respons & controle

  5. Dagelijkse rapportage in online dashboard

  6. Dagelijkse follow-up van feedback door medewerkers

  7. Structurele verbetering

Waarom klantfeedback verzamelen met Store Support?

Store Support verzamelt niet alleen de feedback van uw klanten. Ons team zorgt ook voor de inhoudelijke en technische voorbereiding, zoals het opstellen van de vragenlijst en de begeleiding van de koppeling met uw CRM. We duiden de onderzoeksresultaten en voorzien deze van conclusies en aanbevelingen.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag België

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Yves van Dorsselaer

Yves van Dorsselaer

Account & Sales director

03 303 70 92
Informatie aanvragen

Customer journey en klantfeedback

Met klantfeedback krijgt u doorlopend inzicht in de stappen die uw klant doorlopend tijdens zijn of haar customer journey. Constant en dagelijks benaderen we uw klant om deel te nemen aan een online onderzoek om vervolgens deze resultaten dagelijks terug te rapporteren zodat u er mee aan slag kunt.

Meer over customer-journey

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan