Amplifon

Amplifon

De missie van Amplifon is om de meest klantgerichte hoorwinkel van België te worden. Store Support draagt hieraan bij met mystery shopping, door aan elke medewerker vier tot acht keer per jaar een bezoek te brengen.

Doel en aanpak

De hoormarkt in België groeit. Dit heeft tot gevolg dat ook de concurrentie binnen de markt toeneemt. Amplifon wil topkwaliteit hoorzorg leveren èn een toegankelijke retailer zijn.

Met het mystery shop-onderzoek maakt Store Support de klantgerichtheid van de medewerkers van Amplifon en de klantbeleving in het algemeen inzichtelijk. Om dit naar een algeheel hoog niveau te brengen worden de individuele rapportages persoonlijk teruggekoppeld.

Resultaten

Amplifon werkt al enkele jaren samen met Store Support op het gebied van mystery shop-onderzoek. Vanaf 2013 is echter de markt omgegooid en moeten alle audiciens werken volgens een landelijk vastgelegd hoorprotocol. Daarnaast stellen zorgverzekeraars hogere eisen aan de klantgerichtheid van hoor-ondernemingen. Klantgerichtheid is daarom de belangrijkste pijler van Amplifon geworden om klanten zo goed mogelijk te helpen.

Over Amplifon

De geschiedenis van Amplifon gaat terug tot 1910. Sindsdien zette Pieter Geervliet zich in om goede hoorzorg bereikbaar te maken voor iedereen met een hoorprobleem. Dat is nog steeds het streven van Amplifon. Ook nu Beter Horen in Nederland al meer dan 225 verkooppunten heeft en onderdeel is van Amplifon, de wereldwijde marktleider.

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op

Dorenda Nefkens over Amplifon Dorenda Nefkens over Amplifon
Het mystery shop-onderzoek is voor Amplifon een belangrijk hulpmiddel om een hoog niveau van onze dienstverlening te handhaven. De (online) rapportage en de aanvullende presentaties geven zowel het management als onze medewerkers waardevolle inzichten in het verloop van het klantproces. Het Store Support team is erg toegankelijk en reageert snel en adequaat als er vanuit de organisatie aanvullende vragen zijn.
Dorenda Nefkens marketing director Amplifon Bekijk de hele case