Seminar Customer Journey Management in samenwerking met Jaguar Land Rover

Seminar Customer Journey Management in samenwerking met Jaguar Land Rover

De keuze van een klant voor een product of een dienst wordt bepaald op basis van verschillende contactmomenten. Om een klant te verleiden voor uw product of dienst te kiezen, moet de service excellent zijn.  Medewerkers moeten zich er meer van bewust worden dat juist zij een onvervangbare schakel zijn in het creëren van succes. Niet voor niets staat de term Customer Journey hoog op vele managementagentda’s. Of het nu gaat om sales of after sales, over het bedienen van bestaande of nieuwe klanten; een goed imago en een goede invulling van uw customer experience is dezer dagen van zeer groot belang.

Voor Store Support is het ondersteunen van onze klanten in het verbeteren van klantbeleving een passie. Daarom nodigen wij u op donderdag 19 oktober uit op het hoofdkantoor van Jaguar Land Rover in Antwerpen om deel te nemen aan ons vier uur durende seminar: Customer Journey Management.

Tijdens dit seminar:

  • Krijgt u inzicht in het gedrag van klanten tijdens de kantenreis;
  • Leert u van praktijkvoorbeelden, binnen en buiten de branche;
  • Ontmoet u vakgenoten waarmee u ideeën kan uitwisselen over customer jouney- vraagstukken;
  • Maakt u kennis met de Store Support ExperienceCapture-methodiek zodat u deze kan inzetten om de emotie van uw eigen klanten te meten en te verbeteren.

Voor wie is dit interessant?

Voor alle marketeers, commercieel verantwoordelijken en leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor de customer experience en/of customer journey van hun klanten  en die:

  • Meer kennis willen vergaren over het ontwerpen, meten en verbeteren van customer experience;
  • Willen leren hoe je een succesvolle customer experience strategie kunt managen;
  • Hierover willen in discussie willen treden met anderen en dit willen doen op een inspirerende locatie. 

Locatie & programma:

Het seminar zal plaatsvinden in het hoofdkantoor van Jaguar Landrover te Antwerpen. Het programma luidt als volgt:

  • 09:15 uur Inloop en verwelkoming
  • 09:45 uur Welkom bij Jaguar Land Rover door dagvoorzitter Arjen van Hijum (Store Support)
  • 09:45 uur De visie van Jaguar Land Rover op Customer Experience Management
  • 10:15 uur Presentatie Arjen van Hijum over Customer Journey ontwerpen, meten & verbeteren
  • 11:00 uur Introductie workshops ExperienceCapture door Dylan Wienke (Store Support)
  • 11:10 uur Workshop deel 1: Het in kaart brengen van de emotionele klantreis binnen uw organisatie
  • 12:00 uur Lunch
  • 12:45 uur Visie Jaguar Land Rover op de veranderende behoefte zakelijke markt
  • 13:00 uur Workshop deel 2: Het vaststellen van de gewenste emotionele klantreis
  • 13:45 uur Wrap-up en afsluiting door Arjen van Hijum
  • 14:00 uur Einde

Deelnemen?

Meldt u gratis aan via onderstaand formulier.

Eerdere deelnemers aan de masterclass zeiden dit:

"Een zeer leerzame en interactieve workshop die makkelijk toepasbaar is in de praktijk."                        
- Ruben van den Boogert - Asics

"Interactief, leerzaam en leuk om te doen!" - Madelon Barens - Beter Horen

"Informatieve en ontspannen manier om kennis te maken met de kracht van Store Support en de tools die zij gebruiken." - Babette Pol - Sanquin

 

Aanmelden Seminar Customer Journey Management in samenwerking met Jaguar Land Rover

Velden met een * zijn verplicht