Mystery Social Media

Mystery Social Media

Hoe gaat uw organisatie om met interactie via social media? Luistert u echt en zijn uw reacties klantgericht? Mystery social media onderzoek laat zien hoe uw klanten het klantencontact via social media ervaren.

Nico van der Veer over Reisbureaugroep Tui Nico van der Veer over Reisbureaugroep Tui
De 'jonge honden-mentaliteit' van Store Support staat ons aan. Ze hebben een leuke, verfrissende aanpak en zijn oplossingsgericht. Store Support heeft ons aangenaam…
Nico van der Veer Directeur retail en franchise Reisbureaugroep Tui Bekijk de hele case

Tijd voor mystery social media onderzoek

De tijd dat dienstverlening en klantencontact enkel via traditionele kanalen verliep ligt ver achter ons. Klanten delen ervaringen, positief én negatief, via social media en richten zich met vragen tot de social media accounts van uw organisatie. Door op de juiste manier te luisteren en deel te nemen aan discussies, kunt u uw imago bewaken en klanten aan u binden.

Mystery tweets en mystery Facebook

Met mystery social media onderzoek brengen we het contact met uw klanten via social media in kaart. Er wordt bekeken in hoeverre uw medewerkers klantgericht reageren en wat verbeterpunten zijn.

  • Mystery tweets via Twitter om klantencontact te kunnen analyseren
  • Plaatsing door echte, actieve accounts
  • Ook via bijvoorbeeld Facebook

Mystery social media onderzoek door Store Support

Niet voor niets wonnen we in 2011 de landelijke Social Media FD Gazellen Award. Door jarenlange ervaring en innovatie begrijpen we wat klantencontact via social media uniek maakt, maar ook wat de raakvlakken met traditioneel klantencontact zijn. Met ons mystery social media onderzoek verkrijgt u heldere aanbevelingen die meteen praktisch toepasbaar zijn. 

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag België

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Yves van Dorsselaer

Yves van Dorsselaer

Account & Sales director

03 303 70 92
Informatie aanvragen

Customer journey en mystery social media onderzoek

In bijna elke fase van de klantreis kan een klant ervaringen en vragen delen via social media. Mystery social media onderzoek past daarom bij het beantwoorden van vragen over vrijwel iedere stap in de customer journey. Afhankelijk van uw vraag wordt het onderzoek toegespitst op voor u relevante fases van de customer journey.

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan