Mystery shopping

Mystery shopping

Het verbeteren van processen rondom klantenservice en verkoop: het is een dagelijkse uitdaging. Uw markt verandert immers continu. Mystery shopping vertelt u hoe uw klant uw dienstverlening beleeft.

Jan-Willem Verbaan over Scotch & Soda Jan-Willem Verbaan over Scotch & Soda
De klik die ik met Store Support heb, is dat zij - net als wij - de beste willen zijn.    
Jan-Willem Verbaan Scotch & Soda Bekijk de hele case

Hoe servicegericht en verkoopgericht zijn uw medewerkers?

Is uw medewerker enthousiast en gaat hij of zij servicegericht en verkoopgericht te werk? Met de onderzoekresultaten van mystery shopping kunt u meteen aan de slag met het verbeteren van uw processen. We koppelen mystery shopping aan de customer journey van uw klanten. Hiermee detecteren we eventuele knelpunten in de beleving van de klant.

Mystery shopping beantwoordt uw vragen

Onze onderzoekers bepalen samen met u de focus van het onderzoek. Welke insteek past bij uw organisatie en aan welke concrete inzichten heeft u behoefte? Aandachtsgebieden bij mystery shopping zijn:

  • Beleving van de klant: zou hij terugkomen en/of u aanbevelen NPS)?
  • Kwaliteit van de aangeboden service
  • Verkoopgerichtheid van uw medewerkers; welke salespotentie is er nog?
  • Wat gaat er goed in uw organisatie?
  • Te combineren met mystery calling en mystery e-mailing

Mystery shopping door Store Support

Store Support staat voor kwaliteit en heeft jarenlange deskundige ervaring met mystery shopping. Onze gedreven medewerkers zetten samen met u uw probleem om in een concrete onderzoeksvraag steunend op een solide onderzoeksopzet. U kunt rekenen op een onderzoek dat past bij uw vragen én een heldere rapportage van de resultaten. 

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag België

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Yves van Dorsselaer

Yves van Dorsselaer

Account & Sales director

03 303 70 92
Informatie aanvragen

Customer journey en mystery shopping

Mystery shopping past bij meerdere stappen in de customer journey. U krijgt inzicht in hoe uw medewerkers inspelen op de oriëntatie, de afweging en de aankoop door de klant. Ook beantwoordt het vragen over de consumptiefase. Dat maakt mystery shopping een ideaal instrument voor het onderzoeken van hoe uw klant uw dienstverlening ervaart.

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan