Mystery guest

Mystery guest

Welk gevoel houdt een klant over aan het bezoeken van uw organisatie? Met behulp van een mystery guest worden de klantgerichtheid en het serviceniveau van uw organisatie in kaart gebracht.

Sofie Dierickx over De Lijn Sofie Dierickx over De Lijn
“Met haar tellers biedt Store Support een goede aanvulling op ons eigen netwerk van tellers. Ik waardeer de snelle feedback en de nette oplevering van de data…
Sofie Dierickx Marktonderzoeker De Lijn

Mystery guest servicegericht en klantgericht geholpen?

Voordat de mystery guest op stap gaat, stellen we samen met u een vragenlijst op met aandachtspunten. Nadat de mystery guest de vragenlijst heeft ingevuld, maken we een heldere (online) rapportage. Hierin leest u in welke mate uw medewerkers servicegericht en klantgericht te werk zijn gegaan en hoe de mystery guest het bezoek beleefd heeft. 

Bezoek van een mystery guest

Bij mystery guest onderzoek bezoekt een mystery guest een of meer van uw vestigingen. Uiteraard komen onze mystery guests uit uw eigen doelgroep en werkgebied. Aandachtspunten zijn:

  • Correcte ontvangst bij binnenkomst
  • Interesse, klantgerichtheid en proactiviteit medewerker
  • Vriendelijkheid, beleefdheid en enthousiasme medewerker
  • Verkoopgesprek en het benutten van commerciële kansen

Mystery guest onderzoek door Store Support

Store Support is specialist in het onderzoeken met behulp van mystery guests. Kwaliteit staat bij ons voorop. Onze gedreven medewerkers verdiepen zich uitgebreid in uw klantproces en stoppen niet bij de uitkomsten van het onderzoek. Ook na het onderzoek kijken we desgewenst met u mee voor de borging en opvolging van verbeterpunten. Mystery guest onderzoek is goed te combineren met mystery calling en mystery e-mailing.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag België

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Yves van Dorsselaer

Yves van Dorsselaer

Account & Sales director

03 303 70 92
Informatie aanvragen

Customer journey en de mystery guest-onderzoek

Onderzoek met mystery guests is een praktisch instrument dat toepasbaar is op vrijwel alle stappen van de customer journey. Met mystery guests kunt u blootleggen hoe uw medewerkers inspelen op de oriëntatie en de afweging van de klant en vervolgens de aankoop en consumptie van het product of de afname van de dienst.

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan