Mystery calling

Mystery calling

Wanneer een klant telefonisch contact opneemt met een aankoopintentie, vraag of klacht, spelen meerdere factoren een rol in de klantbeleving. Wordt de mystery caller vriendelijk en correct geholpen? Stelt uw medewerker relevante vragen om zo de juiste informatie of het beste advies te kunnen geven?

Sofie Dierickx over De Lijn Sofie Dierickx over De Lijn
“Met haar tellers biedt Store Support een goede aanvulling op ons eigen netwerk van tellers. Ik waardeer de snelle feedback en de nette oplevering van de data…
Sofie Dierickx Marktonderzoeker De Lijn

Mystery calling: telefoongesprek met uw medewerkers

Hoe verloopt het telefonisch contact met uw organisatie? Onze mystery callers beoordelen hoe servicegericht, klantgericht en verkoopgericht uw medewerkers zijn en welk gevoel zij aan het telefoongesprek overhouden.

Concrete resultaten mystery calling

Mystery calling leidt tot heldere resultaten waarmee u een verbeterde telefonische klantenservice en verkoop kunt aanbieden. Onze onderzoeken leiden onder meer tot:

  • Toename van de klanttevredenheid
  • Verhoging van de omzetting
  • Verhoogde retentie
  • Verbetering van het kennisniveau van de medewerkers
  • Tijdige en volledige informatievoorziening
  • Aanknopingspunten voor training en opleiding van de medewerkers

Mystery calling door Store Support

Store Support heeft jarenlange ervaring met mystery calling voor grote contactcenters, overheden en KMO. We streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit, hebben plezier in ons werk en staan open voor nieuwe mogelijkheden. Daardoor kunt u rekenen op een onderzoek dat de juiste vragen beantwoordt en handvatten biedt voor verbeteringen in uw organisatie.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem contact op

Informatie aanvraag België

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Yves van Dorsselaer

Yves van Dorsselaer

Account & Sales director

03 303 70 92
Informatie aanvragen

Customer journey en mystery calling

Mystery calling kan vragen beantwoorden over zowel de fases vlak voor de aankoop als de fases na de aankoop. Hoe wordt de klant door uw medewerkers geholpen bij zijn oriëntatie en afweging van alternatieven? Maar ook de telefonische service bij vragen of klachten na de aankoop kan in kaart worden gebracht met mystery calling.

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan