Feedback mystery shopping

Feedback mystery shopping

Met feedback mystery shops geeft de mystery shopper direct na zijn bezoek feedback aan uw medewerker. U krijgt meteen informatie over de klantbeleving en kunt het ijzer smeden als het heet is.

Nico van der Veer over Reisbureaugroep Tui Nico van der Veer over Reisbureaugroep Tui
De 'jonge honden-mentaliteit' van Store Support staat ons aan. Ze hebben een leuke, verfrissende aanpak en zijn oplossingsgericht. Store Support heeft ons aangenaam…
Nico van der Veer Directeur retail en franchise Reisbureaugroep Tui Bekijk de hele case

Met feedback mystery shops geeft de mystery shopper direct na zijn bezoek feedback aan uw medewerker. U krijgt meteen informatie over de klantbeleving en kunt het ijzer smeden als het heet is.

Feedbackgesprek aansluitend op mystery shop

Welke indruk maken uw medewerkers op uw klanten? Met feedback mystery shops komt u dit direct te weten. De mystery shopper voert een reguliere mystery shop uit in uw vestiging. Daarna maakt hij zich bekend bij de manager en/of de medewerker en volgt een feedbackgesprek waarbij de rapportage wordt besproken. De knelpunten worden zo razendsnel blootgelegd en u kunt meteen actie ondernemen.

Direct resultaat met feedback mystery shops

Onderzoek naar de klantbeleving met behulp van feedback mystery shops lijkt veel op reguliere mystery shopping, maar verschilt hiervan door het moment waarop de manager of medewerker feedback krijgt. Feedback mystery shops hebben een aantal voordelen:

  • Directe terugkoppeling
  • Direct actie ondernemen met de resultaten
  • Uitgevoerd door mystery shoppers met ervaring door middel van feedbackgesprekken

Feedback mystery shops door Store Support

Door de samenwerking tussen u als klant, onze gedreven medewerkers en onze speciaal voor deze onderzoeksmethode geselecteerde, ervaren en geïnstrueerde mystery shoppers, kunt u rekenen op een duidelijk resultaat met praktische implicaties. U krijgt een helder antwoord op uw vragen over klantbeleving en kunt snel aan de slag met het doorvoeren van verbeteringen.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag België

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Yves van Dorsselaer

Yves van Dorsselaer

Account & Sales director

03 303 70 92
Informatie aanvragen

Customer journey en feedback mystery shops

Feedback shops kunnen met name in de fases afweging alternatieven en aankoop van grote waarde zijn om de verkoop- en servicegerichtheid van uw medewerkers direct te verbeteren. Het feedbackgesprek zorgt voor een extra stuk bewustwording van de rol die de medewerker heeft in het gehele customer journey proces.

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan