Net Happiness Score

Net Happiness Score

De Net Happiness Score meet hoe blij medewerkers zijn. Het is een randvoorwaarde voor het leveren van een geweldige customer service.

Martine de Knoop over TravMedia Company Martine de Knoop over TravMedia Company
Inmiddels al een aantal jaar worden onze verkiezingen begeleidt door Store support. Zij voeren bij de deelnemende bedrijven op een zeer professionele manier…
Martine de Knoop Co-owner TravMedia Company

Net Happiness Score

Hoe blij zijn uw medewerkers? Dat komt u te weten met de Net Happiness Score. Blije, enthousiaste medewerkers vormen een randvoorwaarde voor het leveren van een geweldige customer service.

Geluk op de werkvloer

De Net Happiness Score meet hoe blij medewerkers zijn. Enthousiasme van de medewerker is dé verklarende factor van aanbevelingsgedrag door klanten. Dat blijkt uit alle onderzoeken die Store Support heeft verricht om de Net Promoter Score te verklaren. Blije en enthousiaste medewerkers zorgen dus voor een hogere NPS.

Voordelen Net Happiness Score

De Net Happiness Score geeft objectief uitdrukking aan hoe blij uw medewerkers zijn.
• U krijgt inzicht in het geluk van uw medewerkers
• U kunt gericht werken aan het verhogen van de blijheid van uw medewerkers
• Het verhogen van de NHS heeft een positief effect op uw NPS, de Net Promoter Score

Net Happiness Score door Store Support

Store Support onderzoekt de Net Happiness Score voor de Nederlandse markt. De resultaten worden opgenomen in de benchmark van MSPA Europa (Mystery Shoppers Providers Association) die eens per kwartaal zal uitkomen. Uiteraard worden de Nederlandse en Europese data met de markt gedeeld.

Ook de NHS laten meten?

Ook benieuwd naar de hoe blij uw medewerkers zijn? Neem contact op met ons!

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag België

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Yves van Dorsselaer

Yves van Dorsselaer

Account & Sales director

03 303 70 92
Informatie aanvragen

Customer journey en klantfeedback

Met klantfeedback krijgt u doorlopend inzicht in de stappen die uw klant doorlopend tijdens zijn of haar customer journey. Constant en dagelijks benaderen we uw klant om deel te nemen aan een online onderzoek om vervolgens deze resultaten dagelijks terug te rapporteren zodat u er mee aan slag kunt.

Meer over customer-journey

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan