Blog

Op dit blog publiceert Store Support regelmatig online artikelen over klantbeleving en het meten hiervan.

Klantbeleving op vakantie augustus 2019

Enkele dagen voor hij op vakantie vertrok, bestelde collega Yves voor zijn zoon een magneetvisser. Het bestellen ging vlot, de levering daarentegen zorgde voor de nodige frustratie. Lees deze blog en krijg een inkijk in de klantbeleving van onze collega.

Lees meer

Customer journey optimalisatie: 7 tips om de ervaring van klanten te verbeteren mei 2019

Als je de beleving van je klanten wil gaan verbeteren, is het van belang om eerst de klantreis inzichtelijk te maken. Dat betekent dat je allereerst de contactmomenten (touchpoints) in kaart brengt.

Lees meer

Klantvriendelijke parkeerwachters krijgen taart januari 2019

In de Gazet Van Antwerpen verscheen onlangs onderstaand artikel dat we jullie niet wilden onthouden. De resultaten die in het artikel worden genoemd zijn inzichtelijk gemaakt middels mystery guest-onderzoek van Store Support.

Lees meer

Store Support, Insinto & Holland Casino koppelen CX & EX tijdens het MIE 2019 januari 2019

In 2015 brachten, Arjen en Daan Noordeloos (Transavia) de MIE award mee naar huis met hun winnende case: The Never Ending Journey van Transavia. In 2018 was het weer raak: Ewald en Daphne Laeijendecker (Sanquin) namen aanwezigen mee op de reis van een bloeddonor.

Lees meer

Store Support drie dagen spreker tijdens het ANVR Congres november 2018

Net als vorig jaar zal Arjen, iedere dag, in column-vorm de dag samenvatten tijdens het ANVR congres, welke van 15 t/m 18 november plaatsvindt in het prachtige Portugal. Dit doet hij zoals aanwezigen vorig jaar aangaven in een ‘Nico Dijkshoorn-achtige’ stijl, op scherpe en humoristische wijze, inclusief de tops en de flops van het programma

Lees meer